17 Mart 2016 Perşembe

Muhallebili Toplar



Merhabalar...
Yine hem pratik hemde fazlasıyla lezzetli bir tarif ile karşınızdayım :)
Geçenlerde yapmış olduğum Pastamın kreması artınca daha sonra değerlendiririm diye buz dolabına kaldırdım...
Bugün arkadaşım arayıp kahveye geliyorum deyince hemen kolları sıvayıp krema ile harika topcuklar yaptım :)
Tam ölçü veremiyeceğim...

Yaklaşık 1 kase kadar kremanın içerisine bebe bisküvisi ufalayıp yaklaşık 1 çay bardağı kadar iri çekilmiş ceviz ve 1 adet limon kabuğu rendeleyip yoğurdum...
Hazırladığım harçtan cevizden küçük parçalar kopartıp yuvarlayıp her tarafını hindistancevizine buladım.
Biz çok beğendik :)
Siz arzu ettiğiniz bisküviyi kullanarak yapabilirsiniz ben evdeki bebe bisküvisini kullandım arzuya göre tarçın damla çikolata portakal kabuğu da rendeleyerek yapabilirsiniz.

(Sonucundan memnun kalmadığım hiç bir tarifi sizlerle paylaşmıyorum.)

Afiyet Olsun :) 

2 yorum:

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ELLLERINE SAGLIK COK GUZEL GORUNUYOR BEN KENDIME BİSKÜVİSİZ VE GLUTENSİZ YAPIYORUM AMA FIRINDA PİŞİRİYORUM ÖYLEDE COK GUZEL BENCE DENEMELİSİNİZ

Unknown dedi ki...

Tam kivaminda gorunuyorlar Aslicim, senin tariflerine guvenim sonsuz :)
Ellerine saglik.
Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails