5 Nisan 2015 Pazar

Misket Köfte



Malzemeler:
-400 gr kıyma
-1 adet yumurta
-1 adet kuru soğan
-2 çorba kaşığu su
-galeta unu
-tuz, karabiber, pul biber, kimyon, kekik
Kızartmak İçin: sıvı yağ
Hazırlanışı:Soğanı rendeleyip kıyma, yumurta, su ve baharatlarla birlikte 10 dk yoğurun.
İçerisine kıvam alıncaya kadar galeta unu ekleyip tekrar yoğurun.
Hazırladığınız harctan küçük parçalar kopartıp yuvarlayın ve kızgın yağda kızartıp havlu kağıt serilmiş tabağa alın.
Ben köftelerimi küp küp doğrayıp kızarttığım patatesle birlikte çöp şişe takarak servis yapmayı tercih ettim sizde arzu ettiğiniz gibi servis yapabilirsiniz...

Afiyet Olsun :)

2 yorum:

canan dedi ki...

Merhaba.. Actifry kullaniyor musunuz? Kofteleri burda pisirsek nasl olur diye soracaktim. Birde400 gr.kiymadan ne kadr boyle sis cikti hatirliyorsanz tahminen. Iki kisi icin fazla olur heralde.tesekkurler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar hayır kullanmıyorum tavaya çok az yağ koyup kızartıyorum :)
Hiç bir bilgim yok maalesef hç kullanmadığım için..
Hımmm yaklaşık 10 adet felan çıktı yanılmıyordam evet iki kişi için çok 4 kişilik :)Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails