12 Nisan 2015 Pazar

Hayat Sevdiklerimle Güzel :)



    Benim canım Accenim masa örtümü çok beğenirse Aslişkosu da ona en sevdiği renkte kahvaltı hazırlar :)
    Hepinize Günaydınlar... Bir çoğunuz Accenimi (ahsen) tanıyorsunuz, bloğumu açıp bana hediye eden kısaca içimdeki cevheri keşfedip beni sizlerle buluşturan canım dostum bitanecik kardeşim...
    Geçenlerde yayınladığım kahvaltı masamın altına ''sarı en sevdiğim'' yazınca görüşmek için bahanemiz oldu... :)
    Şimdi bizlere afiyet olsun Mutlu Pazarlar...


    ''Ne günlerdi bee.. deyip güldüğün bir arkadaşın varsa çok şanslısın demektir'' Canım Accenim iyi ki varsın.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabba aslicim bayadir ozledik senin kahvalti masani canim supersin masallh zeynep

Adsız dedi ki...

yine harika recel ve zeytin tabaklarının markasını sorabilirmym teskkrler

Adsız dedi ki...

offf ben bunu yeni gördüm :( canım aslişkom hep facebooktan bakıyordum bir de bloguna bakayım dedim öyle gördüm. tekrar ellerine sağlık her zamanki gibi çok güzeldi herşey :) bu arada takipçi sayına baktım da maşallah dedim 141.000 küsur! maşallah:)
accen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails