18 Kasım 2013 Pazartesi

Mutfağımdaki Masam :)



Herkese Merhabalar...
Bir çoğunuzun bildi gibi cumartesi günü Mutfağım Programın da ben vardım...
Arayan mesaj atan yorumlarıyla beğenileriyle beni yalnız bırakmayan siz gönül dostlarıma bir kez daha teşekkür ediyorum...
Bu kadar yoğun ilgi görmek beni açıkcası hem mutlu etti ve bir o kadar da şaşırttı...
Hiç tanımadığım kişilerin güzel mesajlarıyla yorumlarıyla ciddi anlamda mutlu oldum... :)
Aslında aklımda böyle bir paylaşım yoktu fakat aşırı talep üzerine özelikle bu kareyi paylaşıyorum sizlerle...

Daha güzel paylaşımlar da görüşmek dileğiyle... 

Sevgiler Aslişko :)



14 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba asli hanim ben sizi takip etim kanal d o gun surekli ama program cikmadi 16/11/2013 acaba yanlis mi baktim anlayamadim ki ben belcikadan zeynep uzuldum gremeyince nasip veya tekrari varsa cevaplarsaniz sevinirim tesekurler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

Programı izledim yemekler harikaydı;ellerine sağlık canım selamlar sevgiler:)

zeymurancafe dedi ki...

aaa çok üzüldüm bilmiyordum izlemeyi çok isterdim ama kısmet olmadı eminim harika bir program olmuştur..kutlarım

Unknown dedi ki...

MERHABALAR,
COK ONCEDEN BERI BLOGUNUZU YAKINDAN BUYUK BIR BEGENI ILE TAKIP EDIYORUM AYNI ZAMANDA TARIFLERINIZDEN DE FAYDALANIYORUM.
CUMARTESI GUNU YAYINLANAN MUTFAGIM PROGRAMINI DA IZLEDIM. GERCEKTEN COK GULERYUZLU BIR PROGRAMDI :) TARIFLERINIZ DE SUPERDI. BENDE KENDI CAPINDA BIR BLOGGER OLARAK TARIFLERINIZI BEKLIYORUM. renkliimutfak.blogspot.com blogumda sizi gormek beni cok mutlu eder... SINEM

Unknown dedi ki...

Kayseri de yaşadığınızı bilmiyordum bende Kayseri deyim çok mutlu oldum programı izleyemedim ama blogunuz çok
güzel sürekli takip ediyorum ellerinize sağlık

Emel Kurt dedi ki...

cok güzel, programı seyredemedim ama eminim çok güzel geçmiştir. bende sıkı takipcinim, maşalla diyorum. ellerine, emeğine sağlık...

Adsız dedi ki...

ya ama ben bulamıyorum video yu

NlyStyle dedi ki...

programı izledim ve nasıl güzel marifetli ve pırıl pırıl bir sofra çıkardığını görmek beni mutlu etti. herşey o kadar leziz ve özenli görünüyorduki ilk iş pazar akşamına yağmantısı yemek oldu...ellerine sağlık pırıl pırıl mutfağın ve hamaratlığına...

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...

Sevgili Zeynep... İzleyemeyen arkadaşlar için link vereceğim inşallah... Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

yeni tarifler ne zaman vereceksiniz merakla beklyoruz tesekkurler

sevtap(karabidikim) dedi ki...

bende internetten izledim şimdi,ne güzel yemekler yapmışsın öyle yine tebrik ediyorum,başarıların devamını diliyorum :)

boncuk mutfakta dedi ki...

internetten izledim şimdi.emeklerine ellerine sağlıki

rabiaa dedi ki...

blogunuzu severek takip ediyorum.. sizi de izledim.. bende kayseride yasıyorum.. mutfaga 1-2 senedir merak sardım..sizinle tanısıp sizden birseyler ögrenmeyı..sizinle mutfaga girmeyi cok isterim acıkcası..sewgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Rabia hanım...
Memnun oldum:)
Tabikide bende isterim ne zaman isterseniz kahveye beklerim :)
Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails