26 Ağustos 2013 Pazartesi

Kuru Domatesli Peynir Topları



Dün yayınlamış olduğum kahvaltı masamda en çok merak edilen meşhur Peynir Topları :)

Malzemeler:
-1/2 kalıp ezine peyniri 
-1 kase yağsız beyaz peynir
-6 ader kuru domates
-1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz
-1/2 demet maydonoz
-2 çay kaşığı çörekotu
-1 çay kaşığı pul biber
Üzeri İçin: Zeytinyağı
Hazırlanışı:Domatesleri sıcak suda 5dk bekletip kurulayıp minik minik doğrayın.
Peynirleri çatal ile ezip dereotunu ince olarak şekilde doğrayın.
Bütün malzemeyi derin bir kasenin içinde karıştırıp elinizle minik toplar yuvarlayıp servis tabağına koyun.
Hazırladığınız peynir toplarının üzerine zeytinyağı gezdirip servis yapın.

Afiyet Olsun :)


8 yorum:

gençbiranne dedi ki...

Aslı hanım merhaba .. Ben masanızdaki ayaklı zeytin ve reçelikleri nerden aldığınızı öğrenebilir miyim acaba?

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili Genç Anne...
Güral porselenden aldım...
Normalde dondurmalık yada kup olarak kullanılıyor bende bu şekilde tercih ettim sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Bayılıyorum böyle minik atıştırmalıklara kuru domates süper fikir ellerine sağlık Aslımmmm öpüyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık Aslıcım :)
bende Ramazan içinde böyle peynirli kurufasülye topları yapmıştım kuru domateslısını de deneyeceğim :)
öpüyorum :)

gençbiranne dedi ki...

Çok teşekkür ederim birde nerde ki mağazadan aldığınızı söylerseniz memnun olurum aramak zorunda kalmayayım:))sunumlarınız harika kopya çekiyorum sizden misafir gelecegi zaman :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacığım canımsın...
Denizim bende kurufasulye toplarını merak ettim şimdi hemen bakacağım :)
Sevgili Genç Anne Kayseri Güral Porselen şubesinden aldım...
Beğendiğiniz için ve bunu da dile getirdiğiniz için çok teşekür ediyorum sevgiler :)

Asyadan Esintiler dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok hoş görünüyorlar.

saniyesultan dedi ki...

masanızda çok güzel toplar ondan güzel,ellerinize sağlık...Dost sohbetleri daim olsun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails