7 Haziran 2013 Cuma

Çıtır Pizza



Malzemeler:
-1 adet yumurta
-1 su bardağı ılık su
-1/2 çay bardağı sıvıyağ
-1 tatlı kaşığı şeker
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
Sosu İçin:
-2 çorba kaşığı ketçap
-1 çor kaşığı salça
-kekik
Üzeri İçin:
-salam
-sosis
-kırmızı biber
-rendelenmiş kaşar
-susam
Hazırlanışı: Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup malzemeleri sırasıyla ekleyip ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapıp üzerini nemli bez ile örtüp 30 dk dinlendirin.
Salam ve sosisi ince ince kırmızı biberi küp küp doğrayın.
Salça, ketçap ve kekiği karıştırıp gerekirse çok az su ilave edip karıştırın.
Dinlenen hamuru hafif unlu zemin üzerinde fırın tepsisi ebatında açıp hafif yağlanmış fırın tepsisine yerleştirip üzerine salçalı sosu sürüp  rendelenmiş kaşarı hamurun üzerine yayıp doğranmış malzemeleri yerleştirin ve  susamı serpiştirip önceden ısıtılmış 175 derecelik  fırında hamurun altı kızarana kadar pişirip sıcak olarak servis yapın.
(ben bu ölçüleri kullanarak 3 adet yuvarlak pizza yaptım)

Afiyet Olsun :)



5 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor incecik olmuş

Unknown dedi ki...

Aslı'cım ellerine sağlık çk güzel görünüyor, inşallah iyisindir.öpüyorum

Asyadan Esintiler dedi ki...

ayy bayılıyorum ben pizzaya.ellerine sağlık.ALDIM CANIM BİR DİLİMİNİ.

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım enfes görünüyor. Bloğunu takipteyim bana da beklerim. Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Off yemede yaninda yat harika gorunuyor canim ellerin dert gormezsin !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails