28 Nisan 2011 Perşembe

Portakallı Sütlü İrmik Tatlısı

Malzemeler:
-1 lt süt
-1 su bardağından biraz eksik şeker
-1 su bardağı irmik
-2 adet portakal kabuğu rendesi
-2 adet vanilin
Hazırlanışı:Orta boy bir tencerenin içerisine vanilinler hariç bütün malzemeyi koyup orta ateşte kaynayana kadar sürekli karıştırıp , kaynamaya başlayınca vanilinleri ekleyip 2-3dk daha kaynatıp ocaktan alın...
İsterseniz büyük bir borcamı su ile ıslatıp kaynayan irmik tatlısını borcama dökün isterseniz benim gibi küçük kek kalıplarına pay edip oda sıcaklığında bekletip ılıyınca buzdolabına koyup soğuk olarak servis yapın...
Afiyet Olsun...

18 yorum:

Lezzet sarayı dedi ki...

sunumun çok güzel olmuş.eminim tadı da nefistir.ellerine sağlık.

TATESAL dedi ki...

Aslıcım merhabalar,nasılsın?
Bir an sütlü irmikliyi büyük kek kalıbına dökmüşsün sandım...aaa bir baktım minik kalıpcık çok güzel görünüyor,afiyet olsun,ellerine sağlık....sevgiler...

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir sunum olmuş:) ÇOk hoşuma gitti. Benim önüme böyle bir tatlı tabağı gelse çok hoşuam giderdi kesin! Ellerine sağlık:)

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım hafif ve lezzetli bir tatlı olmuş . afiyetler olsun

*kelebekana*-* dedi ki...

çok güzel olmuş ...ellerine sağlık,,..

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel bir sunum olmuş

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık cnm sunumu çok sık olmus..

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık süper görünüyorr

Unknown dedi ki...

Aslıcığım sunumuna bayıldım çok güzel olmuş irmik tatlısını çok sevdiğim için galiba canım çekti görünce:)
ellerine sağlık
sevgilerimle

Saglıklımutfak dedi ki...

Bu aralar benim canımda hep sütlü tatlılar istiyor. Eline sağlık aslıcım

Aycan dedi ki...

Sütlü tatlı bağımlısıyım.Tam bana göre.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor benimde çok sevdiü,m bir lezzet ellerine sağlık gerçi bu aralar tatlı yiyemiyorum ama yemeye başladığım zamanlarda yaparım bol bol:)sevgiler

balböcükleri dedi ki...

sunum dehşet olmuş.gel biz komşu olak:)

kalpkurabiye dedi ki...

Aslıcımm çok cici bir sunum olmuş ellerine sağlık bitanem:)
harikasın her zamanki gibi:)

LEZZETİKRAM dedi ki...

miniciiik ,çok çok şirin ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Cok güzel bir sunum nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik canim hayirli aksamlar diliyorum öptüm.

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor.
Bu sunumla sevmeyeni bile olsa iştahla yerdi..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

ACCEN dedi ki...

S-A-N-A-T E-S-E-R-İ!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails