21 Temmuz 2010 Çarşamba

Parça Çikolatalı Kurabiye

Malzemeler:
-125gr tereyağı (eritilmiş)
-1 adet yumurta
-1 su bardağından 3 kaşık eksik şeker
-3 çorba kaşığı esmer şeker
-1 su bardağı parça çikolata
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-1 su bardağından biraz fazla un
Hazırlanışı: Un hariç bütün malzemeyi derin bir kap içerisinde çırpma teli ile iyice çırpıp yavaş yavaş unu ekleyip yoğurun....
Hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp elinizle yuvarlayıp yassı şekil verip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip üzerleri kızarana kadar pişirip soğuyunca servis yapın...
Afiyet Olsun...

23 yorum:

yeşim dedi ki...

kurdelaya sarılı kurbişleri alıyorum aslı haberin olsun ...muhteşem görünüyor.ellerine sağlık canısı...öptüm...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gunaydin Aslicigim!! Kurabiyeler nefis gorunuyor, ellerine saglik. Benim favorilerimden biridir (icinde yeterki cikolata olsun:))

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

O fiyongunu yesinler:)

gençbiranne dedi ki...

diyetteyim ben ama olmaz ki böyle işkence:))
görsellerine bayılıyorum çok başarılısın cidden takdire şayan...

fuat gencal dedi ki...

Çok hafif ve çok sevdiğimiz bir kurabiyedir. Ellerinize sağlık. Lezizve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

Aysultan... dedi ki...

Filini yesinler senin:))
kurabiyeler nefis ötesi görünüyor,ellerin dert görmesin pembe kuzum:)

Işıl dedi ki...

tatlı ıstıyo canım ama agrıtıyo mıdemı...ellerıne saglık

Burcu Çalışkan dedi ki...

hıımm bayılırım hele şekersiz bir filtre kahvede olursa yanında :))

Unknown dedi ki...

Canımmmm Aslişkom kurbişler harika şimdi kahvemin yanında olsalar keş
ke:)Fillerimiz aynı banada Gülcan kardeşim almıştı:))Seni çokkkkk se
ven ablan...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aslı'cığım cok guzel görunuyor ellerıne sağlık.Ülkerin hanımelleri göruntusu olmus:)sunum zaten her zamankı gıbı harıkaa. sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerine sağlık bu bu çok güzel bişi olmuş kıtır kıtır

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik cok guzel gorunuyor

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik cikolatali nefis tir afiyetler olsun canim öptüm.

kalpkurabiye dedi ki...

aslımm ellerine sağlık bitanemm:)) bugün hasta oldum azcık ben eve geldimm bilgisayarım yatağın yanında ya yattığım yerden yazıyorum sana:)) ama şu bisküvilerden de olsaydı ahh ahhhh:)))

bir demet feslegen dedi ki...

ben şu an bunları istiyorum, çok fena canım çekti :) ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çıtır çıtır bir görüntü var.Afiyet olsun.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

aslıcım hakkını vermişsin,
* 10 :)

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık pembişim,kurabiyelerin gel bizi ye diyor:)
eline sağlık canım,bende istiyorummmm:)

Tugay YALINÇ dedi ki...

http://4story-tr.blogspot.com/

http://bitefight-tr.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

4 lü kurabiyeyi aldım ve gidiyorum :)

PINAR dedi ki...

ellerine sağlık,harika olmuşlar...

Unknown dedi ki...

aslım çikolatalı yapılan her tarif bizim evde kapışılır.ellerine saglık.

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Canım kurabiyelere de bloğuna da bayıldım...Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...
Bloğuna ben de katıldım. Bana da beklerim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails