14 Haziran 2010 Pazartesi

Metrolu Çıtır

Dün üç ayların başıydı...
RECEP AYIMIZ MÜBAREK VE HAYIRLARA VESİLE OLSUN...
Yeni bir haftdan herkese merhabalar...
Güzel ve şeker tadında bir hafta geçirmeniz dileğiyle:))

Davet masamdaki lezzetlere ara vermeden devam:)
Malzemeler:
-5 adet metro çikolata
-2 çorba kaşığı bal
-125gr tereyağı
-2 su bardağı mısır gevreği (konfleks)
Hazırlanışı:Tereyağını küçük bir tencereye kouyp etirip metrolarıda ekleyip kısık ateşte ara ara karıştırarak iyice eritip balıda ekleyip biraz daha karıştırıp mısır gevreklerini ekleyip tencereyi ocaktan alın...
Tencerenin içerisindeki malzemeleri birbirine yedirin...
Karışımı küçük kahve fincanlarına koyup düz bir tabağa ters çevirip buzdolabında 1saat dinlendirdikten sonra miss gibi kahve eşliğinde servis yapın...
Afiyet Olsun...

34 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Bu kadar olur geçen gün annem dedi Hilal benim eskiden yaptığım metrolu bir tarif vardı onu yapalım da yayınla diye. Sanki aklımızı okumuşsun . Eline sağlık canım nefis oluyor tavsiye edilir.

birsence dedi ki...

hoş geldin şekercim...
bir kere yedim ama hiç yapmadım denemek lazım tekrardan senin bu güzel fotoğrafından sonra...elleirne sağlık canım benim...

Unknown dedi ki...

oglum kesin bayılır denemem lazım.ellerine saglık.

Federica Simoni dedi ki...

davvero bellissimi e golosi!!!complimenti!!!

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Şekline bayıldım. Ben de diğer yaptıklarımda bu şekli vereceğim.
Sevgiyle kal.

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık çok leziz görünüyorlar.

Saygılar.

Işıl dedi ki...

NELERDE DÜŞÜNÜR CANIM BENİM...
EŞİM EVLENMEDEN ÖNCE BANA Bİ ALBENİ Bİ METRO ALIRDI HEP.SEBEP: AL BENİ METRO ŞEHİRLERDE YAŞATIYIM SENİ

Birsel ve İrem dedi ki...

Ellerine sağlık, görüntü süper. İlk fırsatta ben de denemeliyim.
Sevgiler.

ebru dedi ki...

Canım görüntü harika. Eminim lezzette öyledir. Ellerine sağlık bir tanem.

TATESAL dedi ki...

Aslıcım 3 aylar cümlemize hayırlı olsun...Metrodan nasıl güzel bir lezzet elde etmişsin,ellerine sağlık üretken kadın...

Mimosa Café dedi ki...

hiç duymadım böyle birşey. ne harika fikirmiş. çok da lezzetli olduğuna eminim. mutlaka deneyeceğim. sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcım eline sağlık senin değişik tariflerini çok seviyorum sunum içinde fazla söze gerek yok harika sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

mesela kahvemin yanında bir tane ne güzel olabilirdi :)))

Aysultan... dedi ki...

Metroyu pek severim:)))
ellerine sağlık pembe kuzum:)))

Unknown dedi ki...

Canımmmm yüreği güzel kardeşim sesi
ni duyduğuma nasıl sevindim anlata
mam.Sen beni sevindirdin Rabbimde seni sevindirsin.Tüm güzellikler o melek kalbince olsun.Enfes görünü
yor çıtırlar ahhh olsada yesem elle
rine sağlık kocaman kocaman öptüm.
Seni çokkkkkkkk seven ablan...

sarımutfak-hande dedi ki...

pratik ve güzel harika resimlemişsin canım ellerine sağlık

bahar dedi ki...

ellerine sağlık görüntü çok hoş ...

Gökce dedi ki...

mmmmmm görüntü şahane. ellerine sağlık canım sevgiler

ümmühan dedi ki...

Oo metroyu da çok severim, denemem lazım bu tarifi hemen ellerine sağlık, çok da pratik

Şehnaz dedi ki...

aslıcım nefis olmuş .....yine harikalar yatarmışsın..ellerine sağlık tatlım...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ASLICIĞIM:))

SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim hayirli aksamlar öptüm.

Baharcicegi dedi ki...

citir citir hafif yedikce yer insan
eline saglik canim

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Oy oy nefis. Bayılırım metroya.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Adsız dedi ki...

yine sunumunuz herzamanki gibi şık olmuş.Ellerinize sağlık..Size bir sorum olacak..Bu tarifle ilgili değil ama..düşbahçeleri bloğunda gördüğüm yoğurt tatlısını denemişsiniz.nasıl buldunuz acaba.ben de denemeyi düşünüyorum..şerbet miktarı iyi geldimi..sevilay..sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...

Sevgili Sevilay güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum...

Yoğurt tatlısını sormuşun ben çok memnun kaldım ara ara yapıyorum...
Fazla şerbetli tatlıları çok sevmiyorum şerbeti bana göre gayet iyi idi...
Denemeni tavsiye ederim:)

Sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok şeker bir görüntü ve lezzet..ellerinize sağlık..

gülşen(uğurböceğim mutfağı) dedi ki...

Aslı Hanım ilginçö bir lezzet,ben bu tğüre benzeyen diyet çikolataları sırf içindeki gevrekler için alıp yiyordum zaten:)
içine eritilmiş beyaz çikolata koysak nasıl olur acaba:)
sevgiler...

gülşah dedi ki...

Aslı Hanım tarifinizi uygulamak istiyorum,ben bir gece önceden yapacağım ertesi gün servis etmek için ozaman kadar buzdolabındamı bekleteyim?birde ben bunların yapısını çok merak ettim böyle sert yapıdalarmı ,yoksa ağıza alınca kolayca yenebiliyormu?
son sorumda mısır gevrekleri sıcak metro karışımıyla karışınca yumuşamıyormu,ben bu tarifi ilk misafir için deneyceğimde o yüzden ayrıntılı soruyorum sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşah hanım...
Metrolu çıtırlerı bir gece önceden yaparsanız birşey olmuyor...
Yapısı çok yumuşak değil ama rahatsız edecek kadarda sert değil...
Mısır gevrekleri sıcak metro ile karışırken yumuşamıyor...
Bende misafirlerime yapmıştım gerek görsellik gerek lezet olarak büyük beğeni toplamıştı umarım sizinde misafirleriniz beğenir...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba bende dün yaptım bu tarifinizi fakat inanılmaz sert oldu gerçekten böylemi yoksa benmi bir yerde hata yaptım?

Pembe Tatlar dedi ki...

Normalde fazla sert olmaması lazım!!!
Malzemeler eriyince mısır gevreğini ekleyip karıştırdıktan sonra ocaktan almanız gerekiyordu bu şekildemi yaptınız acaba...

Unknown dedi ki...

Bende yaptim ama fazla ocakta tutmus olabilirim ondan cok sert olmus olabilir mi

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili İpek çıtır çıtır oluyor ama fazla sert olmaması lazım....
Ocakda fazla tuttuysan ondan olmuş olabilir canım... Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails