16 Nisan 2010 Cuma

Halleyli Parfe

Dualarda unutulmamak dileğiyle....
Cumanız mübarek olsun .... (tıktık)


PembeDüşbahcesinin adını sen koy etkinliği için hazırladığım parfem:)
Malzemeler:
-2 paket toz şanti
-1,5 su bardağı soğuk süt
-5 adet halley
-1 paket burçak bisküvi
-2 adet çokanat
-1 çay bardağu frambuğazlı damla çikolata
-1 çay bardağı vanilyalı damla çikolata
-2 çay kaşığı kahve
-3 adet muz
Üzeri İçin: Çikolata Sos
Hazırlanışı: Şantiyi süt ile çırpın...
Halley,çokonat ve bisküviyi elinizle ufalayıp şantiye ekleyip kalan malzemeleride karışıma ilave edip iyice karıştırıp muzları minik minik doğrayıp karışıma ekleyin...
Ben servis için kolay olsun diye küçük kaseler kullandım siz büyük kalıp kullanabilirsiniz...
Kalıbınızın tabanına sitreçfilm serip hazırlanan parfeyi kalıba koyup kaşıkla bastırarak düzeltip derin dondurucuya koyun...
İstediğiniz zaman derin dondurucudan çıkartıp kalıbı servis tabağına ters çevirip üzerine çikolata sos döküp servis yapın...
(Made in Aslişko:))
Afiyet Olsun...

Arkadaşlar ADINI SEN KOY etkinliğimiz sona ermiştir ve gönderilen tarifler şuan yayında bakmak isteyenler için

26 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

aslım ellerine sağlık en kısa zamanda tarifi istiyoruzz:)) hayırlı cumalar bitanemm

e.esma.albayrak dedi ki...

yakaladımmm
sanada hayırlı cumalar aslı

kalpkurabiye dedi ki...

heh tarif geldi bende yazdım defterimeee:)) ellerine sağlık bitanemm

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hayırlı cumalar Aslıcığım eline sağlık ev sahibesinden harika bir lezzet harika bir sunum.Sevgiler.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok çok güzel bir tat,ellerine sağlık,sevgilerrrrrr....

Unknown dedi ki...

Yok dünyalar güzeli bu böyle olmaya
cak acilll fotoğraf dersi istiyorum
Ellerine sağlık parfen enfes koca
man öptüm seni hayırlı cumalar dün
ya tatlısı:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bende mi yapsam halleyli parfe nedir. çok canım çekti:)

ellerine sağlık bitanem.hayırlı ve bereketli cumalar..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Cok nefis olmus asli abla...
Hayirli cumalar...

Federica Simoni dedi ki...

wow che goloso!! complimenti!

GÜL dedi ki...

bu görüntüyü gördükten sonra bu etkinliği senin alıcağına eminim tatlım eline sağlık

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel hayırlı cumalar

Baharcicegi dedi ki...

harika bir sunum
nefis olmus eline saglik anim

aleyna dedi ki...

aslıcım gözün aydım etkinliğiniz bitti.birbirinden güzl tarifler.senin parfede süper.canım malesef ben diyette olduğum için pasta iine girmiyorum.girersem dayanam.inşallah yeni etkinliğine katılırım.şöyle bir diyet etkinliği yaparsanız hay hay

Lezzet Treni dedi ki...

Harika görünüyor,ellerinize saglik.Halleyide cok severim zaten,deneyecegim tarifler arasina girdi bile.
Sevgiler....

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Voltei para ver as novidades...
Hummmmmmmmm! Receita deliciosa!
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

angel dedi ki...

herzamanki gibi harıkasın cnmmm ellerıne sağlk...

Unknown dedi ki...

Canim, bu ne hos bir tarif, ellerine saglik.... Sevgilerimle güzel bir pazar günü diliyorum...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık ama ben pizzaya hayran oldum üstelik kepekli:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Her zaman ki gibi nefis görünüyor, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Arkadasım ellerine sağlık her zamanki gibi harika bir tarif.İyi pazarlar diliyorum...

umutluhayat dedi ki...

enfes olmuş ellerinize sağlık

Sevtap dedi ki...

bende son 2 gun önce gordum ama malum hastalanmış oldugumdan yapamadım.Görüntüsünden tadı belli oluyor zaten Ellerine sağlık arkadaşım

kalpkurabiye dedi ki...

aslımm... nerelerdesin canım benimm??
özledimm....
etkinlik yorgunumusun bakayım sen yoksa yeni planlar peşindemisin canımmm..

pelince dedi ki...

Canımcım enfes olmuş,sunum ayrıca çok şık.. ellerine sağlık..

öpüyorum.. güzel bir hafta diliyorum...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails