29 Aralık 2009 Salı

Tavuklu Şehriye Salatası ve Mimmm

Malzemeler:
-1 paket arpa şehriye
-2 adet tavuk göğsü
-1 kavanoz garnitür (bezelye, havuç, patates)
-1 çay bardağı sıvıyağ
-1/2 demek dereotu
-1/2 demet maydonız
-5 tane yeşil soğan
-1 kase kornişon turşu
-1 küçük kutu konserve mısır
-limon suyu
-tuz, karabiber,pul biber
-1,5 lt su
Hazırlanışı:Tencereye suyu koyup tavuk göğüslerini haşlayın...
Haşlanan tavuk etlerini küçük parçalara ayırın...
Geniş bir tencereye sıvıyağı koyup kızıdırın ve şehriyeyi ilave edip pembeleşene kadar kavurup üzerine tavuğu haşladığınız suyu ekleyip ağzını kapatıp pişmeye bırakın (gerekirse sıcak su takviyesi yapabilirsiniz)
Pişen şehriyeleri yaklaşık 15dk dinlendirin..
Bütün yeşillikleri ince ince kıyıp kornişonlarıda minik minik doğrayın...
Garnitürü ve mısırı yıkayıp suyunu süzdürün...
Dinlenen şehriye derin bir kabın içerisine alınıp hazırlanan malzemeleri şehriyeye ekleyerek karıştırın tuzunu, baharatlarını ve limonunu ekleyip soğuyunca servis yapın...
Afiyet Olsun...

Vee sevgili Eda beni mimlemiş, seviyorum mimlenmeyi:))
Kesndisine sevgilerimi gönderiyorum ve teşekkür ediyorum..

2010 dan beklentim??

Önce sağlık arkasından huzur, mutluluk tabi bunu sadece kendim için değil başta eşim ve ailem olmak üğzere herkes için...

Artık 3 kişilik bir aile olmak istiyorum:))

Blogumda yine sizlerle olmak...

Kısacası herkes için hayırlı bir yıl olmasını diliyorum güzelliler içerisinde , huzur içerisinde ,barış içerisinde ...

Mimlediğim arkadaşlarım
Sevgili Gülsüm Ezgi Mahperi Leyla ve Ekin kolay gelsin kızlar:))

46 yorum:

tub@ dedi ki...

Canım inş.en hayırlı vakitte 3 kişilik bir aile olursunuz, sevgiler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBİM isteklerine umarım hayırlısı ile yön verir..

Salatada ye beni diye davet ediyor.
Ellerine sağlık.

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine saglık yine supersin
sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik harika bir salata olmus, dost ve arkadaslar geldiginde güzel bir secenek olarak degerlendirecegim. Yanliz anlamadim, 1 kavanoz Garnitür yazmisin o ney, aciklarsan sevinirim.
Mim cevabinada katiliyor sizlere ve herkese hayirli bir yil olmasini diliyorum. Insallah bu yilda alileniz istedigin sayiya kavusur:))
Sevgiler....

aleyna dedi ki...

aslıcım salata muhteşem .2010 isteklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun inşallah

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekeriö :)Herşey gönlnce olsun:)Salatanda hımm harika:.Ellerine sağlık canım:) Sevgiler.

Şehnaz dedi ki...

inşallah canım...ALLAH SENİN BU GÜZEL DİLEĞİNİ YERİNE GETİRİR....HAYIRLI YILLAR OLSUN....CANIM SALATAN MÜTHİŞ...EN KISA ZAMANDA DENEMEK İSTİYORUM...ELLLERİNE SAĞLIK TATLIM....

GÜLSÜM dedi ki...

tam tanışmıyoruz ama inşallah en kısa zamanda üç kişi olursunuz....ama 3 kişi olmak hem çok zor ama çokda güzel.... ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN BLOG ARKADAŞIM...

kalpkurabiye dedi ki...

canım ben,immm dilediğin herşeyy 3 kata sana dönecek bu pamuk kalbin sayesinde evett 3 kişilik bir aile olmanızı yürekten istiyorum bende küçük bir aslıık yeğen hiç fena olmazz hayırlısı ile inşallahh bitanemmm salatayı bu arada götürüyorummmm

İlknur dedi ki...

Canım salata muhteşem görünüyor.
Bu arada umarım bütün dileklerin kabul olur...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Mim de söylediğin her şey 2010 da seni bulsun inşallah.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ben sizin 4kisilik aile olmanizi istiyorum.ne guzel olur.ev civil civil.rabbim hayirli evlatlar versin sizlere ve bizlere.

tavuklu sehriyeli salatayi hic duymamistim,guzel gorunuyor.ellerine saglik.

Işıl dedi ki...

yeni yıl dileklerin ve salatan çok güzel.umarım tüm dileklerin en öncede bebiş gerçek olur

Unknown dedi ki...

Canım benim salatan muhteşem elleri
ne sağlık ye beni diyor:))İnşallah
tüm dileklerin gerçek olur bebiş ha
rika olur:))Teyze olurum öptüm koca
man...

balböcükleri dedi ki...

ne ettin sen gı.bu nasıl salata bööyle.çok tahrik etti beni çooooook

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

tüm dileklerini kabul olsun canım.mime en kısa zamanda cevap vereceğim teşekkür ederim canım sevgiler.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Vaaaay neler okuyorum ben:) Insallah olursunuz en kisa zaman 3 kisilik bir aile:)

Salata nefis gorunuyor, tam benlik! Ellerien saglik.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.salata nefis olmuş benim sevdiğim salatalardan ellerine sağlık..RABBİM,en hayırlı zamanda ve şükrünü artıracak evlatlar nasip etsin amin.öptüm canım..A.E.O

PAPATYA PRENSES dedi ki...

E artık ol tabi 3 kişilik bir aile:)

Bu salata tam benlik olmuş, karnımda nasıl acıktı bir bilsen..

Ellerine sağlık pembe şekerim:)

Unknown dedi ki...

canım bütün dileklerinin gerçekleşmesi dilegiyle sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

salatan çok güzel görünüyor.
dilarlerimzi ortak bende üç kişilik bir aile olmka istiyorum hayırlısı ile inşallah:))

TAZE NANE dedi ki...

İnşallah en kısa zamanda 3 kişilik bir aile olursunuz.
Sevgiler canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...

Çok mutlu oldum okurken bütün güzellikler sizin olsun:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili gülsün birbirimizi görmeden tanıyoruz ve seviyorum sağol canım...

Anlayamazsın ben 3 e zor ikna oldum :))

Yaa selmacığım bende kendime şaşırdım:))

Papatyam haklısın arık zamanı:))

Neşe ciğim seninde inşlh en kısa zamanda dileğin gerçekleşir hayırlısı ile...
:))

mutfakcini dedi ki...

ay karnım nasıl da aç tabağı bile yiyebilirim :)) ellerine sağlık arkadaşım sevgilerrr.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Nefis bir salata olmuş...

not defterim dedi ki...

Aslıcım tüm dileklerin gerçek olur inşallah. Mutlu yıllar diliyorum ... Haa bu arada yine döktürmüşsün ellerine sağlık canım.

elif dedi ki...

salata nefis görünüyor canım.tavuklu salataları cok seviyorum.ellerine sağlık aslıcım.sevgiler..

cansudere dedi ki...

ellerine saglık canım

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım umarım dileklerin kabul olur salatada çok güzel ellerine sağlık

pelince dedi ki...

Canım 3 kişilik haberlerinizi bekliyoruz o zaman ;) hayırlısı ile tabiii...
ellerine sağlık..

Şimdiden sağlıklı,huzurlu,mutlu bir yeni yıl diliyorum...
Sevgiler...

aysemmutfakta dedi ki...

tüm dileklerinin hayırlısıyla gerçekleştiği çok mutlu ,sağlıklı ve sevdiklerinle birlikte huzurlu bir yıl diliyorum herşey gönlünce olsun.salatada harika gözüküyor..

saniyesultan dedi ki...

bu salatayı çok severim,ellerine sağlık canım..

Esma Ercengiz dedi ki...

Salata nefis görünüyor. Ellerine sağlık..

GÜLSÜM dedi ki...

dün ve bugüne tarif yokmu hem bugün blogumda sizi aradı gözlerim:)) isminiz ne nerelisiniz tanışmak istiyorum sizinle....

KOSEMINDERI dedi ki...

Salata cesitlerine bayilirim. Harika gorunuyor canim. Ellerine yuregine saglik

Adsız dedi ki...

Canim yeni mutlu ve saglikli yeni yil diliyorum sana ve ailene...

Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu yıllar canım benim. Öpüyorum.

tugbatugba dedi ki...

şehrireli şeyleri severim ben de başka türlü yaparım salatasını ama buda çok güzelll

Şehnaz dedi ki...

CANIM TÜM SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM..TÜM DÜNYAYA BARIŞ BİZLEREDE SAĞLIK VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLİYORUM...SEVGİLER...MUTLU YILLLAR....

Unknown dedi ki...

saglıklı ve mutlu yıılar diliyorum.yeni yılın kutlu olsun canım.

Unknown dedi ki...

canım ellerine sğlık çokda güzel görünüyor
yeni yılın kutlu olsun canım

TATESAL dedi ki...

Canım mutlu yıllar diliyorum sana ...
Umarım 5 kişilik bir aile olursunuz...

Tüm isteklerinin 2010 da gerçekleşmesi dileğiyle....

Sevgiler

Esra dedi ki...

Görüntü şahane ellerine sağlık.Yeni yılda Rabbiim tüm kalbinden geçenleri hayırlısıyla nasip eder inşallah...

hdidem95 dedi ki...

Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails