2 Aralık 2009 Çarşamba

Patates Yemeği

Eşimin en sevdiği yemek oluyor kendileri:))
Hergün yapsam yuppyyy çikolatam (çikolata ben oluyorum:)) ellerine sağlık diye bayıla bayıla yer...
(aynı şey benim için pek geçerli olmuyor)
Malzemeler:
-5 adet pataes (orta boy)
-1 adet kuru soğan
-1 adet kırmızı biber
-1 adet yeşil biber
-1 adet domates (rendelenmiş)
-1 diş sarımsak
-2 tatlı kaşığı salça
-2 su bardağı sıcak su
-sıvıyağ
-tuz,karabiber,pulbiber
Hazırlanışı:Patatesleri soyup küp küp doğrayın..
Tencereye sıvıyağı koyup kızdırın...
Soğan ve biberleri minik minik doğrayıp yağda kavurup ince kıyılmış sarımsak ve domateside ekleyerek 5dk kavurun..
Salça , baharat ve patatesleride ekleyerek ara ara karıştırarak 10dk kavurup suyunu ekleyip tencerenin ağzını kapatıp altını kısın ve patatesler pişince ocaktan alıp biraz dinlendirip servis yapın...
Afiyet Olsun...

41 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

aynen...benim eşimde bayılır patates yemeğine.... ellerine sağlık...kolay gelsin....

Unknown dedi ki...

vallahi bende patatesin her çeşidine bayılırım ellerinize sağlık

tasarım mekani dedi ki...

esinin sevdigi yemekleri yapip onu bu sekilde gormek mutlu ediyordur seni de:) Rabbim guzelliklerinize guzellik katsin ins.. sevgiler medinem

elif dedi ki...

Ellerine sağlık aslıcım.sevgiler..

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Ben daha çok severim patates yemeğini.Ama yaparsamda yer kendileri.Ellerine sağlık canım, kokusu buraya kadar geldi.

Betül KAVAL dedi ki...

gecenin bu saatinde de olsa afiyetle yiyebilirdim. nefis gözüküyor cnm
ellerine sağlık.

sevgiler

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Patates olsunda her türlüsünü severiz afiyet olsun sevgiler..A.E.O

Unknown dedi ki...

Canımın içi benimde büyük oğlum tam bir patates canavarı ellerine sağlık
Bizim pembe şekerimiz eşinin çikolatası kocaman öptüm:))

BAL ANNE dedi ki...

günaydınn
ben muhakkak etli yaparım
am bu tarifi de deneyeceğim..
ellerine sağlıkk

birsence dedi ki...

bütün kocişler çoık seviyor sanırım benim kocişde bayıla bayıla yer ama bende severim aslıcığım ...ellerine sağlık...

ceyt dedi ki...

patatesli yemekleri çok severim.ellerine sağlık canım.
sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

aynı şey benim içinde geçerli aslıcımm bayışlıyorumm:) ellerine sağlıkkk nefiss ben bu tabağı alırımm arkama bakmadan kaçarımmm

KEYFESEYRAN dedi ki...

Aslıcım bende bayılırım kıymalısını çok severim ama bayramdan sonra kıymasız yemek çok daha güzel olacak sevgiler

Unknown dedi ki...

Bende patatese bayılırım. Her çeşitidini de yerim. Ellerine sağlık

Işıl dedi ki...

EŞİN KAYSERİ DEĞİMİYLE YERLİLERDENMİ? KÖYLÜLERDENMİ?
BENİMKİ KÖYLÜLERDEN ODA BAYILIR.YUFKA EKMEKLE ÖZELLİKLE

esr@ dedi ki...

ben ve eşimde bayılıyoruz bu yemeğe ellerine sağlık. Özelliklede soğuk kış günlerinde.

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım patates yameğin çok güzel bende sık sık yaparım bizim ailede çok sevilir ellerine sağlık şekerim

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerınıze sağlık nefis bır görünüm.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım bizde de tam tersi. Ben çok severim. Eşim sevmez. Fotoğrafına bakınca hasret giderme zamanı geldi dedim.
Ellerine sağlık canım. Akşama yapmalıyım.
sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne çok sevilir gerçektende..
patatesin kendine has lezzetini çok sever,
salatalarına bayılırum bende :)
eline sağlık canım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok sevdiğim bir yemektir.Eline sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Patates yemeğini bile bu kadar şık servis yapmak ancak çikolata gibi birine nasip olur.
Bence de sunum çok önemli.
Sevgiyle kal.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Patates yemeği gibisi yoktur. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Adaşım, benim eşimde çok sever patates yemeğini ama mutlaka kıymalı olmalı onunkisi..Ben ki en et sevmez kişilerdenimdir, alıştım onun düzenine, sayesinde et yer oldum:).
Ellerine sağlık canım, nefis olmuş.
Sevgiler:).
aslı

tub@ dedi ki...

Bana kalsa bende çok severim ama eşim için aynı şeyi söyleyemem Aslı'cım, içinde et olmadan yemekten saymaz arkadaş :)

Sevgiler arkadaşım, çok güzek görünüyor ben hemen tabağımı alıp geliyorum, sevgiler

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

benim ki de ne zaman ne pişireyim desem yumurtalı patates der. elimi belime koyup herif herif, ben sana italyan mutfagından çin mutfagına kadar tüm chan yemeklerini pişireyim diye didineyim, sen sürekli yumurtalı patates iste! olacak iş degil yaa anneleri mi beceriksiz nedir anlamıyorum nedir arkadaş bu erkeklerdeki patates aşkı :))

Narince dedi ki...

Benim sevgilim de etlisini pek sever, suyuna ekmek bana bana, bir yer bir yer. ımmmhhh!

halime dedi ki...

ellerine sağlık canım.benim de kurtarıcı yemeğim olur kendileri.sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

esimde bende cok severiz ellerine saglik canimm...

bende daha gecen gun yaptim bakalim ne zaman arsivlere ugrar;))

mutfakcini dedi ki...

Üstüne bi de pul biberrrr ohhh :)Bayılırım patates yemeğine.Bol kimyonlu.Ellerine sağlık canım.sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ALLAH EVİNİZİN BEREKETİNİ MUHABBETİNİ ARTIRSIN, BANADA KIYMALI VE AZ ACILI PATATES YEMEĞİ OLSUN YETER

Federica Simoni dedi ki...

che buono!

eyerhagu dedi ki...

slm canım ben yokken neler neler yapmışsın böyle ellerine sağlık sunumlarına bayılıyorum...bir patates yemeği bu kadarmı güzel sunulur :) ben bayaadır yokum merak etmişsin canım sağolasın... bayram üstü temizlikte belim tutuldu bayramdanda bişii anlamadım pek oturamıyorum bilgisayarın başına şu anda biraz daha iyiyim ama ilaçların etkisiyle.. inş iyi olucam... çok çok öptüm seni

Unknown dedi ki...

EŞİN AĞZININ TADINI BİLİYOR BENDE ÇOK SEVERİM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM SANA VE AİLENE AFİYET OLSUN...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM,ELLERİNE SAGLIK.SUNUMUN ÇOK GÜZEL.EMİNİM ,BİR O KADAR DA LEZZETİDE ÖYLEDİR.
SEVGİLER.
CEMILE

Mimosa Café dedi ki...

ben de patatesi her daim bıkmadan yerim. çok güzel olmuş belli ki. elinize sağlık.

angel dedi ki...

canimm hayirli olsunn.allah anali babali buyutsun.yegenler ne cok seviliyor bir bilsen.benim bir tane var kendi cocugum olsa okadar severmiyim bilmiyorum...

TATESAL dedi ki...

Bizde buna patates yahnisi de derler....Parça et veya kıymayla hatta kavurmayla da yaparız...Ama seninki en sağlıklısı ellerine sağlık canım...

Pelin dedi ki...

Merhaba :) İsmim Pelin.Nişanlıyım Haziran da evleneceğim sizin gibi bilgili ablalara çok ihtiyacım var :) Yemek yapmayı bırak yumurta kırmayı bile bilmiyorum.Çok güzel tarifleriniz var ellerinize emeklerinize sağlık.Sizi takip edicem artık umarım sorularımı cevapsız bırakmazsınız :)

Patates yemeğine 2 su bardağı su az değilmidir ablacım?

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar peilinciğim:))
Cici yorumun için çok teşekkür ediyorum
Canım tabikide sana yardımcı olmak benide çok mutlu eder...

Pelinciğim tarifimde de yazdığım gibi çok kavuruyorum patatesler kavrulurken yumuşuyor ve eşim fazla sulu sevmediği için 2 su bardağı sı yeterli geliyor canım...
Ama sen istersen bu miktarı fazlalaştırabilirsin...
Her zaman beklerim şimdiden mutluluklar diliyorum..

Ayrıca öğrenmeye çalışman çok güzel heves olduktan sonra yapasın canım:))

Sevgiler..

PeLin dedi ki...

Çok teşekkür ederim ablacım :) Bir de benim en büyük sorunum yemeklerde ölçü olayı.Eğer tarifinizde 1 tatlı kaşığı tuz yazmıyorsanız sadece tuz diyorsanız onu hayatta tutturamam :D Bu huyumu nasıl değiştiririm hiç bilmiyorum.Eşim nasıl sever bilmiyorum vallahi ben tam sizin tarife göre yapayım bize geldiği bi gün :D Ona göre bakarım artık :D Yardıma açık olman beni çok mutlu etti ablacım çok saol :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails