23 Temmuz 2009 Perşembe

Cevizli Kurabiye

Malzemeler:
-1 yumurta (akı üzerine)
-1 su bardağı şeker
-1 paket yumuşak margarin
-2 yemek kaşığı yoğurt
-1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilya
-alabildiği kadar un
Hazırlanışı: Cevizin bir kısmını ayırın...
Kalan malzemelerin hepsini karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında hamur yapın...
Yoğurduğunuz hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlayıp önce yumurta akına daha sonra ayırdığınız cevize batırıp önceden ısıtılmış 175derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin...

29 yorum:

Butikpartim dedi ki...

HMM,İŞTAH AÇICI:)

zehratrk dedi ki...

bu tarifin hep fındıklısını yaparım cevizlide eminim nefis olur ellerine sağlık.

Zeynep'in Evi dedi ki...

uff karnım tok olmasına rağmen yemek sonrası içilen çayın yanında hayal ettim ben şimdi bu kurabiyeleri canım ellerine sağlık..:)

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Merhaba canım,
Bu tarifi arşivime alıyorum. evdekiler pek bu tip kurabiyeyi sevmiyorlar ama bir misafir geldiğinde yapıp deneyceğim çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık

Banu dedi ki...

cok severim cevizli kurabiye, seninkide malzemeleri degisik geldi bana, ilk firsatta denerim, cok guzel gorunuyorlar cunku, ellerine saglik..

balböcükleri dedi ki...

pembişim bi nefes al bu ne sürat.taze naneyi geçtin:)şimdik şööle oluyor ben bi gün oturup blogundaki tüm tarifleri damak zevkime uyanları yazacağım sonra yapacağım.sonra favorilerimi bloguma koyup pembişin tarifi diyeceğim ok:)hadi bye

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bayılırım cevize. Hemen yazdım tarifi. Çayın yanına yarın beni bekliyor bu pastalar :)

pelince dedi ki...

Canım ellerine sağlık.
Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çayın, limonatanın yanına ne harika bir bütünlük katar:))))


ellerine sağlık tatlım..

Federica Simoni dedi ki...

devono essere deliziosi!!! gnam gnam!!

KİZHATCE dedi ki...

mmmm yanında bir fincan çay olursa ne güzel olur...eline sağlık pembişim :)

pembecikolata dedi ki...

Valla bravo hızınıza yetişilmiyor; tarifler üst üste:)...Cevizli her tarife bayılıyorum.Ellerinize sağlık

Işıl dedi ki...

merak ettım yaptıklarını yıyormusunuz hep

gullesu dedi ki...

ellerine sağlık canım bende fındıklısını yapıyordum.cevizlisinide bir deneyim.

anneminkizıyim dedi ki...

canim ellerine saglik, kurabiyelerinde tatlinda harika, masallah günde bir tarif cok hünerlisin, ellerin dert görmesin, sevgiler....

kalpkurabiye dedi ki...

OY OY OY ASLİŞKOM YİNE HARİKALAR YARATMIŞŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM ALDIM KAÇTIM BU TABAĞI BENNNN:D

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Çayın yanına harika gider.Ellerine sağlık canım.

Aysultan... dedi ki...

Bu kudabiyeler beni ye diyorrrr,ellerine sağlık canım,cevize bayılırım:)
kocaman öpüyorum:):)

Unknown dedi ki...

Bu ne hız maşallah. Sen bütün bunları yapıp yiyomusun?
Kurabiye şahane. Ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli ve güzel kurabiye.
Ben alıyım bir iki tane.

aleyna dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ASLICIM.ALIYIM İKİ TANE HIMM.HAYIRLI CUMALAR

bir güzel çift dedi ki...

oldukça yoğun ve yorucu bir günün ardından bu lezzeti tatmak lazım :) ellerine sağlık
sevgilerle

tugbatugba dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK.. CUMANIZ HAYIRLI OLSUN...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Hayırlı cumalar..ellerine sağlık sevdiğim bir kurabiye..sevgiler.A.E.O

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Secgili ışıl sağolsun benim misafirim hiç eksik olmaz inan yaptıklarımın bazen tadına bile bakmıyorum:))
Ama güzel yorumlar alıyorum hep yiyenler tarafindan:))

Nur Vural dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Bu ne hız yetişemiyorum hızına, çok güzel görünüyor.

Sevgiler

Doyumluk.... dedi ki...

Cevize bayılırım birde kurabiyede olursa tadına doyum olmaz.eline sağlık..

cicibici bişeyler dedi ki...

Cevizli kurabiyen şahane!cevizi çok severim tatlılarda!ellerine sağlık,sevgiler.

Unknown dedi ki...

Tam kahvaltımın yanına süper giderdi bunlar
ellerine sağlık
öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails