30 Haziran 2009 Salı

EMEĞE SAYGISIZLIK!!!


Bugün bir kere daha anladım ki gerçek hayatta karşılaştıgımız her türlü kişilikteki insanlarla sanal dünyada da karşılaşıyoruz. İnsanları tanımak için sadece yüzünü görmek gerekmiyor bunu bir monitör ekranından da gayet iyi bir şekilde tespit edebiliyorsunuz. Bu vasıtayla birçok kişinin kalbindeki güzelliği görmüş ve gönül bagı kurmuş oldum. Ancak bu herzaman böyle olmuyormuş iyi varken KÖTÜ de olmak zorundadır ya işte bugün bu ikinci zorunlulukla tanışmış oldum.
Aynen aktarıyorum:
"Calismalariniz belki güzel ama, internetten aldiginiz resimlerin üzerine kendi blog adinizi yazarak sanki kendi yapmis oldugunuz ürünmüs gibi göstermek telif haklari yasasina ve kisisel haklara uymayan aciz bir davranis. Ayni anahtarligi yapmis olabilirsiniz, onun resmini koyun basariniz böylelikle ikiye katlasin. Bu sekli ile internet alinan bir resmin üzerine kendi adinizi yazmakla hem basariniz gölgeleniyor, hemde bir hirsizdan farkiniz olmuyor. Hayatta cuvaldizi önce kendimize batiracagiz sonra, baskasina. Aynaya bakmadan konusmak, dagin ardinda ki cicegi koklamak gibidir. Saygilarimi sunuyorum."

Her kim olduğunu bilmiyorum ama yüreklilik edip ismini verme cesaretini göstermeyen birinden bu yorumu aldım. Zaten okusaydı ne kadar büyük bir yanlışa düştüğünü anlar ve hem bana hem de bana deger verip bu güzel hediyeyi gönderen sevgili Papatya Prensese de ne kadar büyük bir ayıp etmiş oldugunun farkına varırdı. Üzerindeki notu da görmedi galiba...

Bunun adı ne bilmiyorum, kin? kıskançlık? belki de meyve veren ağacı taşlamak hoşuna gidiyor olsa gerek. Çalıntı olarak adledilen fotograf ve fotograflar profesyonel makinayla abim tarafından çekiliyor ki ben bunu size daha önce zaten belirtmiştim, bunu yapmamdaki amaç sayfamı takip edip zamanını ayırıp yorum bırakan blog arkadaşlarıma verdigim degerden ötürüdür. Ancak emeklerime karşılık böyle bir iftiraya maruz kalmak gerçekten üzücü. Rabbime binlerce şükürler olsun ki içim çok rahat; internetten (onun deyimiyle) resimleri çalıp kendi adımla yayınlamak geri dursun sayfamdaki yayınladıgım tariflerde bile kaynak gösteriyorum.

Bu arada emek hırsızlığını görmezden gelmediğim bir kişinin yorum bölümüme bıraktığı hakaret derecesinde yazılarını ben utancımdan yayınlayamadım ama silmedim de.

Durum bundan ibaret daha ne diyeyim yorum sizin.......................



40 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

canim yaa ne sinir bozucu hic okumadan sadece goruntuyle iki dakikada yazilabilecek bir iftiraa...
inanamiyorum yanii okumaktan acizsen o bizim sorunumuz olmasa gerekk..
kendini bilmezin biri,kiskanclik,kin hayatta oldugunu bilirdimde ,sanal alemdede yer aldigini ogrenmis bulunmaktayimm:((
kendini bilmez hadsizin tekii
sen kendini uzme canimm o kendi yaptigina yansinn...

Narince dedi ki...

Can sıkmaya değmez ki Aslıcığım. Okumamış, başlamış hakarete. Densiz çok memlekette, anlamadan dinlemeden. Gülüp geçmeli diyoruz ama, küçük de olsa bi can sıkıntısı yaratıyor işte. Bildiğin yolda devam et, canını da sıkma hiç.

icimdeki yolculuk dedi ki...

canım gerçek dünya ne ki sanaldan ne bekliyoruz.herkes bir degil.üzülerek söylüyorum fesatlık hasetlik kıskançlık artık adlandıracak sıfat bulamıyorum.ama rabbim bu tarz insanlardan hep uzak eylesin bizi

TATESAL dedi ki...

Canım benim;dün benim yüzümden bir sürü üzüldün ve buna bende çok üzüldüm.Senin çok duyarlı olman ve benim olay için tepki vererek o kişiye mesaj yazmandan dolayı bugün bu olay patlak verdi sanırım...Ondan başkası olamaz ve adsız olarak yazmış olmalı...Sen sakın üzülme daha dün yayınlamıştın o anahtarlığı ve hediye olduğunu yazmıştın...Biz seni tanıyoruz canım...O kişinin arkadaşıda benim mesaj tahtama bir sürü ıvır zıvır yazmış,silemedimde..Nasıl silindiğini bilmediğimden ama sen bir bak aşağı doğru görürsün....Bunlarla uğraşılmaz ....sakın kafana takma...Canım kardeşim...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bazı şeyler için üzülmeye değmez. Sen ve arkadaşların gerçekleri biliyor,yetmez mi?
Kendini hiç üzme.
Sevgiyle kal.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Aslicigim, bu dunyada terbiyesiz cok! Ne kadar kolaymis be hirsiz damgasi yemek. Boyle bisey yapamaycagini cok iyi biliyoruz. Inanilmaz birsey! Sen sakin uzulme, bizlerle guzel tarifler paylasmaya devam et! Biz senin ne kadar becerikli ve caliskan oldugunu biliyoruz. Sen sakin uzulme!! Biz arkandayiz!
Hollandadan sevgilerimi gonderiyorum sana...

not defterim dedi ki...

Böylelerinin yaptıklarına üzülmek onlara değer vermektir, bence hiç üzülme buna değmez.Senin gerçek takipçilerin zaten seni iyi tanıyor.Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Şuan okadar mutluyum ki çok kısa zaman oldu aranıza katılalı ama kendimi kendim gibi ifade edebilmenin mutluluğunu yaşıyorum..
Çok teşekkür ediyorum yüreği güzel insanlar...
desteğinizle sevginizle yanımda olduğunuzu bilmek beni çok mutlu etti...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oyyy canım benimmmmmm,
hiiiç ama hiiiç üzülme kıyamam.
milletin işi gücü yok yazıyor işte.
ona üzül buna üzül,ölümlü dünya boşver şekerim.
ben seni çoook pek çok seviyorum bir de kocaman öpüyorummmm...
gülücüklerin hiiç eksik olmasın.

kalpkurabiye dedi ki...

canım beniimm:))) sana dediğim gibi değmez böyle şeylere kafanı takma ben tariflerini hepp hepp hepp deneyen biri olarak söylüyorumki hepsi senin tariflerin ve hepsi birbirinden güzel bu başınagelen sadeece çekememezlik okadar değmez böyle basit insanları takma kafana tatlım beniimm:)

reyyan dedi ki...

canım üzülme değmiyor gerçekten ben sana yapılan kötü yorumu görmedim. yorumlar ne bilmiyorum ama sen hiç haketmiyorsun..Biz seni tanıyoruz ya bu yeter gülüm:)
SEVGİLERİMLE
REYYAN...

hanife dedi ki...

hiç üzme kendini arkadaşım ne yazıkki kötü her yerde kötüdür

Begonvilli Ev dedi ki...

Böyle bir durumla karşılaşınca üzülmemek elde değil doğal olarak. Yok yere emek hırsızı olarak afişe edilmek sinir bozucu, üstelik bunu gerçekten yapanlara böyle tepkiler de gelmezken. Öte yandan düşününce fazla üzülmenin yersiz olduğu da anlaşılıyor. İddia ettikleri doğruysa neden o fotoğrafa ait link verilmemiş? Hem şu blog dünyasında birbirimizi tanıyoruz artık. Emek ürünü çalışmalarını takdir ediyoruz. Önemsememek en doğrusu.
Not:Ben kendimce yöntemler kullanıyorum; ürünlerimi fotoğraflarken Begonvilli Ev'e özgü bir kaç obje koymaya çalışıyorum. Bu objeleri farklı fotoğraflarda da kullandığımdan zaten özgün olduğu belirleniyor.

Saliha dedi ki...

bende öyle yorumlar alıyorumkı aslıcım artık takmamaya basladım cunku iyiler oldukça kötüler,kıskançlarda olacaktır bunun bilincinde olmalıyız canım...bu sebeble ne bırakanlar arkasına bakmadan cekıp gıdenler oldu anlatamam...kırdılar ,üzdülerr.....
ben herzaman senın arkandayım ve yukarıdakı yorumu yazıyı okumadan okuyupda yazan acizi kınıyorum...ayrıca hadsızce haksızca yorum yapanlarıda...

beğenmiyorsanız sayfaları takıp etmezsiniz kardeşimmm bu kadar kolay yaniiiii...

üzülme sen bız bır butunuz...
sevgılerımle..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.üzülme canım.papatyanın elinden çıktığını okuduk belirtmişsin iyi günlerde kullan her kim isede takma kafana boş geç sevgiler..A.E.O

gullesu dedi ki...

canım seni bilenler biliyo zaten hiç kafana takma zaten o kişide şu yapılan yorumlara bakarsan ne halt ettiğini anlayacaktır.
o yüzden hiç üzülmene değmez.sen seni biliyosun bizde seni biliyoruz gerisinide boşşşşveerr gitsin:))
biz hep yanındayız canım

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BENİMDE EN ÜZÜLDÜĞÜM OLAYDIR ŞU YAZAILARI OKUMADAN YAPILAN YORUMLAR.YA OKU YORUM YAZ YADA HİÇ YORUM YAZMA KİM İSTER MORALİNİN BOZULMASINI.BİZLER BURADA GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK VE BİRŞEYLER PAYLAŞMAK İÇİN BURADAYIZ. KİMSENİN KİMSEYİ ÜZMEYE KIRMAYA HAKKI YOK.
LÜTFEN CANINI SIKMA BİZ SENİ TANIYORUZ.
SEVGİLER CANIM BENİMMMM:))))))))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

afedirsim Aslıcım ama yuh yani!

Ne kadar kıskançca ve adice bir davranış bu yahu.

Bilip bilmeden yorum yazanlara çok sinir oluyorum çok..

Hadi oldu da bir benzerini gördü diyelim,madem öyle nerde gördğünü yazsın ki bu zaten imkansız birşey. Aynı anahtarlık,aynı kutu,aynı not. Biraz komik geliyor değil mi çalıntı olması.

Allah'a havale ediyorum bu tip insanları..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ya prensesim bende onu diyorum nerde görmüş???
Madem gördü ne tesadüftürkü onundami notunda İYİ VE MUYLU GÜNLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE PAPATYA PRENSES YAZIYORDU???
Gerçekten böyle yapanlarlar zavallı ve aciz insanlardır vur kaç....

TuruncuTatlar dedi ki...

canım benim yaa hiç sinirlenme arkadaşım böyle kendini bilmeyenler ara sıra çıkıp boy gösteriyor sen hiiç canını sıkma bu kişilikler için biliyorum sinirleniyorsun elinde olmadan ama sen kendini bildikten sonra gerisii hiiiç önemli değil. sakıın strese sokma kendini bunlar içinnn hep mutlu kal;))

ayşenur dedi ki...

Bu tarz yorumları bırakanlar her blogcuya denk geliyor demekki.Bukendileri rahatsız tipler bizleri de acayip rahatsız ediyor.Bu benim sayfanı ilk ziyaret edişim...harika bir sayfa bakılmaya doyulmayacak fotoğraflar...Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ve bende çekimlerimi blogumda yayınlıyorum.Ama gel gör ki böyle yorumlar insanı şok ediyor...
çok başarılı ve güzel bir sayfa....
emeğine sağlık...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim morel bozucu elvete ama rahatsiz olmasi gereken kisi sen deyilsin. Ben bazen arkadaslarimin yaptiklari her hangi bir tatliyi veya yemeyi yayinlarken bile yapanin ismini muhakkak yazmaya özen güsteriyorum.Dogru olanda bu .Ben yapmis gibi yapmak sadece insanin kendi, kendini kandirmasidir yazik diyorum.Sevgiler öptüm.

Adsız dedi ki...

selamlar

Tatlı canını sıkma desemde biliyorum ki bu tarz hareketler hep bizim gibi iyi niyetli insanları üzecektir,anlamadan etmeden neden bazıları yorum bırakır ki?Ayrıca benimde kendi izlenimim ne yazık kı şudur, bazen okuyucu blogu üstden laf olsun okudum dermişcesine okuyor ve bir çok ayrıntıyı görmezden geliyor, sevgili aslı sanırım sen daha önceden de belirtmişsin ama adını yazamayan yorumcu bunu bile farkedememiş.
Sanalı yada reeli bu tarz insanlar her yerde aynılar..

sevgiler..

lemanice dedi ki...

boş ver hayatım boş veeer. o kendini bilmezi takma kafana.ben seni çok seviyoyum pembişiiiim.

armina dedi ki...

Anahtarlık çok güzelmiş güle güle kullan canım. Gelen kötü yorum için üzme kendini boşver, sen yine nefis tariflerini yayınlamaya devam et.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım benim..Üzülme arada böle dengesizler çıkıyor bunlar kıskanç insanlardan kaynaklanıyor.Başarını çekemiyorlar.İnan sırf insanlara saygımdan bende prof.makina aldım.henüz yeni yeni öğreniyorum.İlerde banada böle derlerse çok üzülürüm.Sen takma canım biz seni biliyoruz.zaten cesareti olsaydı adınıda yazardı ve gerçekten çalıntı olsa adresinide yazardı..Delili yok bişeyi yok.Atıyor işte.Sen sakın bunlara mahal verme.Sıkma güzelim o tatlı canını.arada çıkacaktır böyle Çıbanlar.

Unknown dedi ki...

pembelim hayatta her şey de olduğu gibi insanda da çeşitlilik fazla herkese takılırsan yaşayamassın
annemin bir lafı vardır yani sözün özü der ki Allah ile birlikte ol camiden halı çal yani sen kendini bildikten sonra gerisi boş çok öptüm

Aysultan... dedi ki...

Hem aciz,hem zavallı hemde adi bence bunu düşünen şahsiyet olucak şeymi canım daha neler yani yazıyı oku bari be ne yazmışsın bir baksında ona göre saçmalasın sinir insanlar sinir kat sayımızı yükseltiyolar böyle canım sen üzme tatlı canını daha dün konuştuk bugün başımıza geldi desene fesat insanlara kızdığım kadar başka birşeye kızmıyorumdur heralde...
boşver canımcım sen tadını bozma ,yazar yazar çeker gider onlara bu kapıda ekmek yok bunu bilsinler yeter....
öpüyorum seni pembe pembe:):)

anneminkizıyim dedi ki...

Canim cok üzüldüm, malesef hepimizin basina gelecek bir durum. Elden gelen yok, ama bir degim var"meyva veren agac taslanir" diye seninde yaptiklarin harika, cekemiyenler vardir, Ama yoluna devam , sana destegiz ve payalasmlarini bekliyoruz, sevgiler....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

canımsın,dert etmeye değmez belliki kıskançlık hastalığı var yola devam harikasın sevgiler

keskinli dedi ki...

canim benim
o kadar kendini bilmezler varki bos ver banada o kadar cok yorum yaziyorlaki kendilerini bilmeyen kisiler cevap bile vermiyorum artik cevap verdikce kendilerini bir sey saniyorlar biz senide papatyamida cok iyi biliyoruz öptüm

Begonvilli Ev dedi ki...

Sevgili Aslı, emek ürünü çok güzel ve özenli bir blog sayfan, seni zevkle izleyen bir çok arkadaşın var. Gerisini boşver. Seni seviyoruz.

Seda dedi ki...

Çok sinir bozucu biliyorum ama hiç dert etme okumamış bile çok belli eminol ki hiç değmez sinirlerini bozmaya hiçmi hiç değmez.....

Betül KAVAL dedi ki...

canım boşver birinin canı sıkılmış seninde canını sıkmak istemiş. İlk önce okumayı öğrensin insanlar hiç üzülmeye değmez.

Pilavı da sabırsızlıkla bekliyorum.

sevgiler

hamdivehusnucan dedi ki...

merhaba bunu yazan kimse çok iyi niyetli degilmiş.yada sizi tanıyan biri sizi üzmek için yapmış olamazmı?benim yazılarımada ipe sapa gelmez tehditler hakaretler az gelmadi bende kızdım ama onların demesi ile insanın fikri degişmez ve onlar dikkate alınmaz.boşverin ayrıca reklam oldu size.ben merak ettigim için ugramıştım .sizin sayfalarınız inceledim ne güzel oldu.selamlar ank

e.esma.albayrak dedi ki...

aslıcım gerçekten çok üzüldüm....
bilmeden okumadan iki çift laf yazıp birde bu duruma getirip, emellerine ulaşmaya çalışıyor...
rezillik başka bir şey değil...nasıl bir zihniyet hiç anlayamıyorum

TAZE NANE dedi ki...

Canım hiç ama hiç üzülme.
Böyle insanlar var malesef.
Hiç üzülme........

orece dedi ki...

canım ya sn nekadar üzülmüşsün. yapma böyle iftira işte adı üstünde. fotolarını kıskanmış senin.ama canım kıskanmamakta mümkün degilki tabi iftira atmakta ne olıyor cok ayıp. üzme sen kendini tanıyan herkez seni biliyo keşke geçmiş yazılarını okusaymış öyle yorum yazsaymış.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

herkes zaman içinde birbirini tanıyor güzelim sıkma canını ben yeni gördüm ve çok üzüldüm bu kadar üzülmene, benzer bir olay daha geçen gün sevgili tatesal in başına geldi denecek söz bulamıyorum böyle saygısız insanlara ayıp çok ayıp kendine saygısı olan zaten böyle bişey yapmaz... sevgiler dostçakal

Butikpartim dedi ki...

Canım hiiç moralini bozma.Biz böyle olmadığını çok ama çok iyi biliyoruz zaten.Bir şeyden emin olunmadan nasıl böyle ağır ve hakaret derecesine varan sözler sarfedilebilir.Hele de senin gibi yetenekli birine..Gerçekten üzücü.Ama moral bozmaya değmez kesinlikle.Her zaman takipteyiz canım,sevgiler:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails