4 Mayıs 2009 Pazartesi

Kipkerrie Makarna

Bu tarifi canım yengemden aldım kendisinin çok sık yaptığı ve bayıla bayıla yediği bir lezzet:)) Malzemeler:
-1/2 paket haşlanmış fiyonk makarna
-1 adet tavuk göğsü
-2 adet havuç
-1 su bardağı bezelye
-Küçük bir karnabaharın yarısı
-küçük bir brokolinin yarısı
-125gr mantar
-200gr taze fasulye
-1 adet kurusoğan
-5 diş sarımsak
-1/2 çaybardağı sıvıyağ
-1 çorba kaşığı domates salçası
-1 tatlı kaşığı biber salçası
-2 adet şeker
-tuz,karabiber,köri,pulbiber,kırmızı toz biber,kekik,
Hazırlanışı:Tavukları küp küp doğrayıp sıvıyağda kavurup ince kıyılmış soğanı ve sarımsağı ekleyip soteleyip bütün baharatları şekeri ve salçayı ekleyin...
Havuçları isteğe göre doğrayın. mantarları çok küçük fazlada büyük olmayacak şekilde doğrayın. Karnabahar ve brokoliyi iri parçalara bölün...
Fasulyeyi ince uzun doğrayın
Kavrulan tavuklara mantar hariç tüm malzemeyi ekleyip kavurun isteğe bağlı azbi su ekleyebilirsiniz....
Bu şekilde 25dk ara ara karştırarak pişirin en son mantarlarıda ekleyip 5 dk daha kavurup makarlayla buluşturun....
Sıcak olarak servis yapın...
Ben köriyi fazla kullandım isteğe bağlı extıra olarak soya sosuda kullanabilirsiniz...
Afiyet Bal Şeker Olsun...:)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm iyi akşamlar gerçekten çok şık ve besleyici bir makarna ellerine sağlık kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

BOL SEBZELİ BİR MAKARNA OLMUŞ YENGENİN TARİFİ İÇİN TEŞEKKÜRLER SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık afiyet olsun bende aralarda yapardım bu çeşit makarnaları çok güzel olur.svegiler

İnci Yemek dedi ki...

Öncelikle ziyaretinize teşekkür ederim sayfanızı gezdim çok güzel tatlar hazırlamışsınız elinize sağlık sunumlarda öyle çok beğendim makarnayı çok severim doyurucu bir makarna olmuş ellerinize sağlık sizi izlemeye devam edeceğim sevgilerimi gönderiyorum..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba!! Kip Kerrie yazisini gorunce gulumsedim!! Gulumseme sebebi tabiki Kip Kerrie Hollandaca (flemenkce) oldugu icin tabiki. Kerrie (kori) isi bitiriyor zaten. Ellerine saglik.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika bir makarna.

Sevgilerimi gonderip, guzel bir hafta diliyorum.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Nefiissss zaten makarnayı çok severim bu da bol vitamminli ve sebzeli nefis bir tarif olmuş. Hem yengene hem de sana kocaman teşekkürler hemen deneyeceğim.

Sevgler,
Evren

http://akasyakokusu.blogspot.com dedi ki...

Pembiş yengeninde seninde eline sağlık canım..
Nefis bir türlü makarnası gibi olmuş..
Bazen bende haşlama suyuna ne bulursam atarım..Ama kori ve soya sosu denemedim hiç..İki çatalcık alıyorum...Ehhh hepimiz diyetteyiz ya:))

keskinli dedi ki...

enfes olmus canim ellerine saglik
afiyet bal seker olsun sevgiler
hayirli günler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu bence makarna türlüsü olmuş:)) Yok yok harika !

Ellerine sağlık canım..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Makarna'yı çok sevdiğim için o kadar güzel göründüki çok renkli nefis bir tarif yengeniz ağzının tadını biliyor ellerinize sağlık sevgiler

DENİZSEFASI dedi ki...

bol vitaminli harika bir lezzet olmuş, ellerine sağlık canım
sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok saglıklı bir makarna olmuş.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails