30 Nisan 2009 Perşembe

MİMLENMİŞİM:))

SEVGİLİ ARKADAŞIM LEMAN BENİ MİMLEMİŞ.BENİ BİRAZ DAHA TANIMAK İSTEMESİ ÇOK GÜZEL VE HOŞUMA GİTTİ... BENDE HEMEN CEVAPLIYORUM..
1.Yılsonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
Kesinikle hayır huzurumu parayla bozamam...

2.Kör olmak ve sağar olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Kesinlikle sağır olmak derdim görmeyerek başkalarına muhtaç yaşamak allah korusun...

3.öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
Hayır istemezdim.. Zaten bu dünya kimseye kalmayacak herkesin sonu ölüm öyle yada böyle öleceğim ama bilmek istemezdim...

4.Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Çevremde açık sözlü olarak tanınmışımdır herkese herşeyi iyi yada kötü söylemişimdir ama eşime tekrar tekrar onu nekadar çok sevdiğimi söylerdim gelecek için yatırım:))

5.Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Kesinlikle ailem kurtulduysa başka birşey istemem ama öyle bir şansım olsa galiba laptopumu alırdım çünkü herşey onda:))

KENDİMİ BİRAZ DAHA İFADE EDİP ANLATMA ŞANSINI BANA VERDİĞİN İÇİN HEMŞERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM... BENDE TANIMAK İSTERDİM BİRAZ DAHA.....KİMİMİ?
http://kalpkurabiye.blogcu.com/ VE http://tuzluvesekerli.blogspot.com/

4 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm cevapladımm bloğumda teşekkür ederiim istersen okuyabilirsiinn:))

TATESAL dedi ki...

Canım Aslıcığım;sorular biraz ürkütüyor insanı ama genelde herkes aynı cevapları veriyor....Aşağıdaki bulgur mantısından bir kase aldım arama sakın ....

Adsız dedi ki...

günaydınnnnn tanıdık tanımadık tüm bloglara günaydın bırakıyoruz bugun asya ve ben gunaydınnn kocaman sevgı dolu bır gunaydın:)

LEMAN dedi ki...

aslıcıgım teşekkürler benle sohbetin için cevaplar süper ahh bu kocalar kalbimizde ne çok yer kaplıyorlar kirada ödemiyorlar :) sevgilerle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails